Naujienos » Straipsniai
|
Kūrybiškai planuojamos pamokos, padeda mokiniams geriau įsisavinti medžiagą, nes tokios pamokos tampa įdomesnės, interaktyvesnės ir labiau įtraukiančios. Kai mokytojai kūrybingai pateikia mokymo turinį, jie gali efektyviau pritaikyti pamokos temas prie mokinių interesų, taip sužadindami smalsumą ir motyvaciją mokytis.
Rugsėjo 16 -20 d. gimnazijoje vyko jau tradicija tapusi Gamtos mokslų savaitė. Ją organizavo biologijos mokytoja Rimutė Lazdauskienė bei fizikos mokytoja Janina Judickienė. Kūrybiškos ir daug patirties turinčios gimnazijos mokytojos gamtos mokslų medžiagą perteikė taip, kad ji būtų įdomi, aktuali, lengvai suprantama mokiniams ir įtraukė juos į eksperimentines veiklas.
I-ų klasių mokiniai atlikdami eksperimentus ir dalyvaudami Gamtos mokslų viktorinoje, gilinosi į elektros ir magnetizmo temas, o II-ų klasių mokiniai dalyvavo pamokoje „Aš tyrėjas“, kurioje patys planavo ir atliko tiriamąjį darbą, taip ugdydami savo kūrybiškumą bei mokslinius gebėjimus. Biologijos pamokose - gamino mikropreparatus, išmoko naudotis mikroskopais, taip pradėdami savo pirmuosius žingsnius tiriamojoje veikloje.
III ir IV-ų klasių biologijos grupės mokiniai vykdė mikrobiologinius tyrimus, kurdami mikropreparatus ir tyrinėdami kokių bakterijų yra įvairiuose produktuose (jogurte, kefyre ir raugintuose kopūstuose).
Pasak mokinių, šios savaitės veiklos parodė, kad mokslas gali būti įdomus ir linksmas, o tokių veiklų metu įgytos žinios išliks ilgiau ir taps prasmingesnės kasdieniame gyvenime.
Gamtos mokslų savaitė – puikus būdas skatinti mokinius labiau įsitraukti į gamtos mokslų mokymąsi, išbandyti save įvairiose eksperimentinėse veiklose ir atrasti mokslą kaip dinamišką bei įdomų pasaulį.