Naujienos » Straipsniai
|
STEAM - modernus ugdymo modelis, kuriuo siekiama skatinti mokinių domėjimąsi gamtos ir technologijos mokslais, kūrybiškumu ir tiriamaisiais gebėjimais. Šis modelis padeda ugdyti kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir problemų sprendimo įgūdžius.
Gruodžio 12 d. gimnazijos mokiniai lankėsi Vilniaus Universiteto chemijos ir geomokslų fakultete, kur dalyvavo netradicinėje pamokoje ir atliko praktinį darbą laboratorijoje. Šio darbo metu buvo tiriamas vitamino C kiekis naudojant kalio jodatą. Mokiniams buvo pateikta saugaus darbo laboratorijoje informacija, ir jie, pasitelkdami savo žinias bei komandinius įgūdžius, atliko tyrimą. Visą procesą prižiūrėjo ir konsultavo Universiteto laborantas. Laboratorijoje vyravo susikaupimas, komandinis darbas. Vieniems pavyko geriau, kitiems prasčiau, tačiau išėję iš laboratorijos visi džiaugėmės turėję galimybę įgytas žinias pritaikyti praktiškai.
Po laboratorinių darbų visi aplankė Vilniaus senamiestį, pasivaikščiojo po kalėdinį miestą ir pasidžiaugė šventine atmosfera. Ši kelionė buvo ne tik edukacinė, bet ir puiki galimybė tiesiogiai susipažinti su mokslo ir technologijų pasauliu bei praleisti laiką su bendraamžiais. Dėkojame chemijos mokytojui Leonui Zdancevičiui ir laboratorijos darbuotojams už pagalbą ir galimybę atlikti tyrimą savo rankomis.
Justė Gražulytė I a kl.